Treceți la conținutul principal

[Outfits] Tranzitie in dungi


Hello,

Ati simtit vreodata ca sunt prea multe tinute postate, una dupa alta? Pana sa primesc o recomandare nu m-am gandit la asta, de aceea va intreb deschis. Timpul aglomerat si multi alti factori printre care si lenea m-au impiedicat sa scriu mai diversificat si am ales calea cea mai usoara. Ootd-uri.

Pozele acestea facute la inceputul lunii mi se par potrivite pentru ultima tinuta de vara si in acelasi timp un exemplu de tranzitie. Am plecat de la fusta plisata vaporoasa, topul lejer mov, cizmele verzi subtiri pentru o tinuta urbana boho chic. De cand le am abia acum am descoperit ca sunt de la Deichmann, cine stie din ce colectie veche. Ochelarii portocalii si colierul multicolor au fost adaugate pentru mai multa culoare si veselie, iar palaria si geanta au temperat explozia de culori.
Cardiganul in dungi e pregatit pentru capriciile toamnei. Cand port cu/fara maneca scurta apreciez mai mult pe piele o piesa tricotata decat o jacheta. Niciodata nu stii cand vine si cat sta, eu vreau ca orice sezon sa fie bland. Sunt tare friguroasa. Daca pana de curand doar diminetile le simteam reci, iar seara in linistea cartierului ne plimbam zgaind ochii la stele intr-un aer cald, acum si in casa totosii de lana imi sunt nelipsiti.
Multumesc Adrian pentru poze!
Va multumesc si voua de vizita si astept cu drag feedback-ul vostru.

Am purtat:
Top random
Fusta Romwe
Cardigan Primark
Cizme Deichmann
Palarie random
Ochelari Stradivarius
Colier Chicnova
Poseta thrifted















Weekend placut!
xoxo

Comentarii

  1. indrazneata combinatie :) verde si mov ..eu una nu as stii cum sa le port insa tie iti sta super <3 palarii nu am purtat niciodata insa pentru vara viitoare ma cam bate gandul sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o combinatie, as putea spune clasica, de tip color block: http://wickedying.com/wp-content/uploads/2011/05/color-block-2011.jpg
      Probeaza, incearca acasa, in cabina de proba, daca ar fi sa-ti dau un sfat. Inspiratie gasesti peste tot si aplici doar ceea ce ti se potriveste! ;)

      Ștergere
  2. Intotdeauna mi-au placut combinatiile acestea color block. In special cea aleasa de tine, verde-mov. Mi-aduce aminte de o colectie mai veche Gucci.
    Fusta, cizmele si cardiganul le ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ca in linkul din comentariul de mai sus, si pe mine m-a cucerit de la lansare. Multumesc!

      Ștergere
  3. la mine deja e prea frig pentru astfel de tinute. zic asta pentru ca ieri am purtat fusta si deja ma incearca o raceala. imi place combinatia de culori, si nu poteam sa nu observ si machiajul, la fel de indraznet :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand se face mai frig scot si dresurile la purtare, oricum prefer sa renunt la rochii si fuste decat sa racesc de amorul artei. Layering e bun pentru perioada de tranzitie.
      Multumesc pentru apreciere, as vrea sa am si un creion care sa fie rezistent la transfer, din pacate coditele nu-mi rezista si se murdareste zona. pup

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt cizmulițele. Îmi place mult culoarea lor. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput nu ii placeau sotului meu, asa "spalacite" si mereu imi aducea aminte. Mie imi sunt tare dragi. Te pup!

      Ștergere
  5. Foarte, foarte frumoase cizmele verzi, superbe, sunt din piele?
    In ceea ce priveste postarile repetative, nu stiu ce sa zic, pe mine nu ma deranjeaza la nicio bloggerita, insa in ceea ce priveste feedback-ul pe propriul meu blog, observ o oarecare lipsa de interes daca insist cu un anumit tip de postari, asa ca incerc sa le mai combin. Nu am mai reusit asta in ultimul timp, tot outfiturile au primat, dar intentionez sa iau masuri in acest sens.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Simona, sunt din piele, cred ca o stii pe Margot... de la ea le am. Am facut noi un schimb intre bloguri cu mult timp in urma si le port cu mare grija. Nu foarte des. :P

      Nici pe mine nu ma deranjeaza, inspiratie doar cautam zi de zi, imi place sa nu fiu un blog de nisa si sa am astfel libertatea de a alege, insa imi doream sa aud si parerea voastra. Observ ca esti singura care mi-a raspuns la intrebare. Iti multumesc!
      Te pup!

      Ștergere
  6. imi place mult cum ai combinat tinuta aceasta, totul se potriveste superb!
    Fotograful tau este la fel de bun, ca si fotomodelul ;))
    Un weekend fain sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian este fratele meu, "fotograful de rezerva" si ma bucur sa vad ca progreseaza si e apreciat. pup!

      Ștergere
  7. Imi place tot, combinatia verde-mov am incercat-o si eu si mi se pare curajoasa si nonconformista. Imi place si cum ai imblanzit explozia de culori, cu cardiganul si geanta. Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place outftul tau de tranzitie :) colorat si vesel, numai bun sa imbuneze toamna ce se instaleaza incet, incet. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. superbe cizmulitele!
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase poze! Îmi place cum te-ai machiat, dar şi cum ai ales să-ţi accesorizezi ţinuta veselă şi feminină! ♥
    Pupici, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  11. I am loving these outfits on you Mihaela, you look cool, girly and trendy. Adorable.
    Happy Sunday girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  12. Casual with style, and wearing those fabulous green boots that I love so much!
    Kisses, darling!
    Tany et La Mode
    Tany et La Mode on Facebook

    RăspundețiȘtergere
  13. Vesela, jucausa, indrazneata.
    Imi place! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place mult tinuta ta comfortabila, mai ales cizmele mi-au atras atentia, este in culoarea mea preferata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat de funny, cat de proaspata prin combinatia de culori e tinuta ta! Si cat de frumos stii sa o porti!
    Perfect iti vine aceasta fusta alba, pune atat de bine in valoare color blocking-ul - de fapt, e o reciprocitate acolo! Big like pentru tinuta, pentru atitudine, pentru indrazneala combinatiei, pentru firescul cu care o porti!

    In alta ordine de idei, la un moment dat am avut si eu feelingul despre care vorbesti! Mi-am zis: ce fac eu aici ca parca nu asta intentionam? Ma refer la postarile tip outfit on and on! dar asa se intampla sa iasa uneori, ma indoiesc sa fie vreo problema!

    Te pupacesc si te imbratisez, Mihule!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mult funky decat funny, hihihi! Am purtat combinatia asta fusta-cizme-palarie-ochelari si cu ia mea draga, alba, dar careia nu am apucat sa-i mai fac poze.
      Iti multumesc mult pentru aprecieri, ma simt bine in astfel de combinatii.
      Eu nu mi-am zis ca ar fi o problema, pe blogurile de fashion doar asta vezi si nu cred ca s-a saturat nimeni, m-a uimit si am vrut sa stiu daca voua vi se pare. Nu vreau sa stau pe tusa doar pentru ca servesc acelasi tip de postare, continutul este diferit si cred ca e si ceea ce conteaza mai mult.
      Pupici, seara frumoasa, Ilda!

      Ștergere
  16. Hi Mihaela! I know what you mean, Im carrying my cardi in my bag as well for the evening! Btw, you simply look adorable with this combo, Im in love with the skirt and the top is so cute! The last pic is my fav, so stylish!:) Many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  17. my favourite look so far! cute cute cute <3 pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place mult tinuta, la fel si machiajul tau!

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place la nebunie tinuta, ti se potriveste, iar cardiganul si gentuta m-au cucerit! :)
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  20. So original and colourist...I also have a green pair of boots and you have ispired me a great idea.. Thanks :-)

    Melange-Boutique Blog by Noe&Lolita

    RăspundețiȘtergere
  21. Hi babe you look amazing
    Love this style
    So chic and stylish
    Kisses
    Maggie D.
    The Indian Savage Diary Fashion blog

    RăspundețiȘtergere
  22. Beautiful just loved it. A G+ For your post and Have a Nice Day... :)

    http://www.ourjaipur.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. Pana si nuanta rujului imi place ❤
    Hihih, Betty Boooooop~ un outfit exact pe gustul meu, iar verdele ala de la cizmulite imi place la nebunie!
    Pupici Mihaela! ^_^ :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul din topurile mele cu vechime, lejer, din bumbac, intr-o culoare tonica, perfect pentru vara si... printre putinele cu imprimeu "animat". Movul predomina: ruj, top, colier si totusi e bine stapanit de celelalte nonculori. Ma bucur ca iti place si tie, te pup!

      Ștergere
  24. Foarte frumoasă ținuta!
    Cu greu mi-am luat ochii de la cardigan, îmi place extrem de mult, iar geanta are un design superb!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte îndrăzneață combinația. Eu încă nu reușesc să ies din zona de confort, nu port mai mult de 2 culori.
    Monotonă viață, asta e :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simina sunt de parere ca fiecare e liber sa poarte cate vrea. Decenta e mai importanta si sa fim fericiti. pup

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.