Treceți la conținutul principal

Cum arata Statiunea Slanic Moldova | Unde ne-am cazat

la strada, de trei stele, imagini din exterior


curatenie, discretie, uneori pot fi probleme cu prosoapele

aproape de Cazino, de intrarea in traseu pentru 300 Scari, locuri unde se pot manca

Investitii si restaurari in Slanic Moldova

muzica in surdina, de buna calitate
destinatie de vacanta pentru indragostiti

Izvoare benefice in boli digestive si nu numai
aer curat si ape binefacatoare in Romania

linistea padurii in februarie

Plimbare la apus de soare in statiunea Slanic Moldova

biserici, hoteluri renovate, noi valuri de turisti

Particip cu aceste fotografii la rubrica Miercurea fara cuvinte, de la Carmen de Calin preluata.
xoxo

Comentarii

  1. Frumooos! Foarte frumos! E cu pisici! :) E frumos nu doar pentru ca e cu pisici!
    E un loc frumos. Imi place aceasta "calatorie ilustrata". :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu tin minte sa fi vazut caini, caini liberi. E curat, pisicile sunt asa un fel de cireasa de pe tort. :)
      Zi buna!

      Ștergere
  2. Desigur, fotografiile tale-s expresive, ca de fiecare dată. Mă bucur că aţi ajuns (şi) acolo, ţara noastră are locuri multe în care te poţi simţi ca pe-o gură de rai. Am fost la Slănic acum 3 ani într-o excursie cu tinerii, ne-am bucurat de peisaje şi ospitalitate, am văzut şi cercetat tot, inclusiv partea culinară.
    Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      La Crama Romaneasca ne-a placut atat interiorul rustic cat si bucatele si modul de prezentare apropo de partea culinara.
      Multumesc.

      Ștergere
  3. Minunat!
    Chiar fara cuvinte. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. arata tare bine! am fost acum 2 ani si mi-a placut! am inteles ca este aerul foarte curat acolo!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasele pozele. Nu am fost acolo, desi imi doresc. xoxo

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa este poza cu scarile! Mi-ai activat niste amintiri de prin copilarie, atunci cand am facut un tur al Moldovei care a inclus si Slanic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful pictures :)
    http://senseiteve.com
    http://twosomelife.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai ales foarte bine pozele pentru rubrica asta, chiar nu mai e nevoie de cuvinte, spun pozele suficient. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. E o statiune foarte frumoasa, am fost acolo in 2005.
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  10. E incredibil de frumos intretinuta! Chiar fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pisicuteeeee!! <3 <3 <3
    Ca intotdeauna, foarte frumoase pozele tale. Ma duci virtual si pe mine prin drumetiile tale :) Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata foarte bine! Ai facut niste poze superbe!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi place cum arata statiunea, semnul cu pisicile este mortal!

    RăspundețiȘtergere
  14. M-aș duce acolo numai pentru pensiunea cu pisici! Să fac o cură de mâțe! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. arata foarte bine. Pozele invita la plimbare!

    RăspundețiȘtergere
  16. This sunny place looks so peaceful! Would love to spend a weekend there!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca v-a placut si de data aceasta selectia de fotografii/subiectul!
    Thank you for your visits!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase locuri! N-am mai ajuns pe acolo din copilărie, când am vizitat această stațiune împreună cu părinții. Sper să revăd cât mai curând aceste locuri faine.
    Numai bine și zile frumoase, dragă Mihaela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. De vis! Iar anuntul cu pisicile... cel mai cel!

    RăspundețiȘtergere
  20. Chiar foarte bine arata! Munte, verde si ingrijit! Miha, imi recomanzi ceva prin Apuseni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, cazare in Apuseni sau/si trasee?
      Sunt cateva articole pe blog dedicate acestei zone.
      https://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/search/label/Paltinis

      Pentru cazare recomand Vila Edelweiss din Paltinis, de acolo poti trage o fuga si in Sibiu, sunt trasee scurte de cateva ore dar si mai lungi precum cel din Cindrel la care noi ne-am inhamat.
      https://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2015/01/cu-lumean-cap-cazare-incotro.html

      Pentru trasee mai spectaculoase cu mai multe obiective zona Padis e ofertanta: Cheile Galbenei care m-a cucerit iremediabil, Cetatile Ponorului, etc.
      Aici cazare se poate la Cabana Cetatile Ponorului cu mancare sau Scarita cu acces la bucatarie, daca preferati sa fiti cat mai aproape de punctul de plecare spre trasee.
      Noi am stat la Pensiunea Apuseni din Pietroasa in apropiere de Cascada Bulbuci.
      https://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/search/label/Apuseni

      Cu harta in fata bifati obiectivele si alegeti cazarea in functie de pret, disponibilitate si la indemana pentru obiective.
      Se poate sa stati in mai multe unitati, cum am facut noi in cele doua sus mentionate.

      Ștergere
    2. Draga mea, multumesc frumos! Eram aproape sigura ca ai material pe blog, dar m-am smecherit-mai nou si am zis ca aflu mai repede asa :)
      Plecam o saptamana la Baile Felix si ma gandeam ca e pacat sa merg atata drum si sa nu mai vad si altceva. M-ar atrage Apusenii, caci de la Sibiu incolo nu am mai prea batut drumurile si cu atat mai putin muntii. Nu sunt inca hotarata la locul pe care sa-l legam de Felix, cercetez. Mi-ar placea mult ceva munte si desigur si trasee. Dar trebuie sa fie usoare, nu prea multa piatra sau alunecus, caci sotul meu are handicap viyual grav si de aceea nu ne-am mai incumetat pe munte de ani de zile. Dar as vrea mult sa mergem pentru Mihnea si pentru noi-ca sotul nu este prea fricos, insa mie imi este suficient de frica pentru el si sunt cu ochii pe fiecare pas pe care-l face, chiar si in Bucuresti, d-apai pe munte. De aceea mi-ar trebui trasee usoare. Stiu ca zona este plina de minuni carstice, dar din pacate si in pestera imi e cam frica pentru Mihai. La Paltinis am fost chiar de mai multe ori si nu as mai merge acum. Nu stiu cum este la Cheile galbenei si Cetatile Ponorului, am vazut eu ceva poze cu drum chiar pe stanca, nu stiu daca merge pentru Mihai, mie mi-ar placea fantastic. Acum citesc tot ce mi-ai indicat si multumesc mult pentru info. Si cazarea ma intereseaza, dar intai trebuie sa stabilesc ce vreau exact, cu trasee sau fara trasee. As mai fi vrut sa vad si Rimetea, am o slabiciune pentru sate vechi si sasesti/nu neaparat, frumoase si autentice sa fie. Pup!

      Ștergere
    3. M-am uitat si m-am convins. Mihai nu poate merge pe acolo, pacat!

      Ștergere
    4. La Cheile Galbenei, Cetatile Ponorului nu se poate din ce am citit despre problemele sotului, doar pana la Balcoane e ok, dar ar fi prea putine chestii pentru a va instala acolo.
      Drumul Cetatilor mi-ar placea sa-l fac, as vrea ca anul asta sa vad si eu Transfagarasanul, Transalpina. Satele vechi cum cel de la Viscri, da si mie mi-ar placea.
      Spor la gasit locuri si facut planul incat sa va bucurati cu totii de acele zile.
      Cu mare drag!
      pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.